Важни писания

петък, 26 април 2013 г.

Съгласен съм с всички.

Цветанов с Ася Петрова
Чудесата на предизборната кампания започнаха. Откакто падна правителството нещо се случи. Най-противните ми хора започнаха да говорят вярно за  нещата. И дойде време да съм съгласен с всичко и всички. Съгласен съм дори със Сергей Станишев, че ГЕРБ е организирана престъпна група. Съгласен съм и с прокуратурата, че Мирослав Найденов е корумпиран крадец. Но съм съгласен и с Миро, че Цветанов е подслушвал всички. И че го е страх за семейството му, което е извел в чужбина. Съгласен съм и с Емил фаса, че и неговото семейство е застрашено и той го извел в чужбина. Но съм съгласен и с вестник "Труд", че движение "Орлов мост" на Стоичков и "студентите" е разработка на Емо фаса. И в неговия хотел в Етрополе са провеждани инструктажи как да купуват гласове. Съгласен съм и с прокуратурата, която започна разследване за това. Съгласих се и с Явор Дачков, че Емо фаса го е страх за семейството му сякаш е бил в СИК, а не в ГЕРБ. Съгласен съм и с комисията за конфликт на интереси, която каза, че Емо фаса е в конфликт на интереси като е прокарвал лобистки закони в своя полза. Но съм съгласен и с в." Капитал", че в комисията са слагачи на Цветан Цветанов и отстрелват само враговете му.
Съгласен съм дори и с Бойко Борисов, че Бареков е капут. Но съм съгласен и с Бареков, че ЕП и прокуратурата трябва да разследва бившия премиер за търговия с влияние по това изтекло СРС и да прибере Борисов на топло. Както, и че поведението на бившия му приятел и още по-бивш премиер не е мъжко. Съгласен съм с Борисов, че партията ГЕРБ - това е Цветанов. Но съм съгласен и с Цветанов, че всичко е съгласувал с Борисов. Сигурно и подслушването. Съгласен съм с Евгени Дайнов, че управлението на ГЕРБ е управление на варварите. Но съм съгласен и с гербаджиите, че Дайнов е слагач, работи за пари и баща му е бил як комуняга - кореспондент на "Работническо дело" в Лондон. Съгласен съм с бившия премиер, че отиде ли си Дянков си отива и правителството. Така и стана. Съгласен съм и с президента, че като има важни разговори си оставял телефона при секретарката. И аз като бях заместник-кмет правех същото. От учтивост, разбира се.  Съгласен съм и с Николай Кокинов, че главния прокурор Цацаров е избор на Б.Б. Съгласен съм и с това, че любовницата на Мирослав Найденов с далаверка е лапнала обществената поръчка за медийно отразяване на министерството и любимия си министър. Съгласен съм обаче и с Б.Б., че тя ще изпее за това.  Тук е прав, на жени не може да имаш доверие. Вижте например какво ще направи любимата на Цветан Цветанов прокурорка Ася Петрова.


Но съм съгласен и с Дани Каназирева, че в ГЕРБ са меки китки. Вижте целувката на кандидат депутата и зам.-кмета на ГЕРБ Гущеров-Милев. Като казах, че съм съгласен с Дани Каназирева, съм съгласен и с Меглена Кунева, че я изключи. Съгласен съм и с Иван Костов, че Прошко Прошков е предател, като напусна ДСБ и отиде при Кунева. Но съм съгласен и с анонимния разказвач в Интернет, че Прошко е червен отвсякъде. Съгласен съм и с Кольо Парамов, че Иван Костов е бил в ГРУ. И накрая о, ужас съм съгласен и с Алексей Петров, че Цветанов стои зад отвличането на дъщерята на Брендо, за да не пропее за далаверите му в митниците. Като се съгласих на това, ще се съглася и с Ваньо Танов в СРС-то с Дянков: "Отврат са, повръща ми се от тях". Казва го за хората на Цветанов и за самия Цветанов.
Написах това, огледах се отстрани и не мога да разбера какво ми става? Със всички тези  идиоти съм съгласен. Нещо явно не е в ред. Аз ли, страната ли, или международното положение. Ще взема да се самонаградя с един "Златен скункс" за безпринципно съгласие с всичко и всички.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves