ДО
Онлайн
платформа, за достъп до документи
директно до
Европейските институции
ДО
Председателя на
Министерски съвет – Г-н Бойко Борисов
ДО
Председателя на
Народното Събрание
ДО
Министерство на
вътрешните работи
ДО
Министъра на
здравеопазването
ДО
Министъра на
правосъдието
ДО
Столична РЗИ
ИСКАНЕ ЗА
ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИИНФОРМАЦИЯ И ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА, ЗА ДОСТЪП ДО ДОКУМЕНТИ
ДИРЕКТНО ДО ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ
От Национално
Движение „Крумови закони“, РЕПУБЛИКА
БЪЛГАРИЯ,
с Председател
Спас Петков Мантаров, Зам.
Председател Методи Бъчваров, адрес за кореспонденция: с. Паталеница, Окръг
Пазарджишки, ул. „9“, №11, тел.: 0899667720, e-mail: mantarov@mail.bg, shery66@abv.bg
УВАЖАЕМИ ДАМИ И
ГОСПОДА,
Никоя държава до днес, не е представила
доказателства, издадени от независими експерти, за класическо
изолиране/пречистване на SARS - CoV-2 – Covid 19 със спазване на постулатите на
Кох, включително и до днес от обявяване на пандемия Ковид 19 от 11.03.2020 год.
от Световната здравна организация и въведеното извънредно положение от
13.03.2020 г. в Р България.
За Република
България, това искане е на основание чл.4, във връзка чл.12, чл.13, ал.4 от
Закон за достъп до обществена информация, а за ЕС е чрез онлайн платформа за
достъп до документи директно до европейските институции и за да избегнем
всякакви съмнения, относно медицински тероризъм и геноцид, целящ редуциране на
населението, злоупотреба с власт, политически и икономически преврат, от една
страна от Правителството на Р България над Суверена в частност, така и от друга
страна Правителствата, въвели ограничения по „пандемия“ Ковид 19, над жителите
на планетата в полза на чужди държави и корпорации попадащи в
НАКАЗАТЕЛЕН КОДЕКС
Глава четиринадесета. ПРЕСТЪПЛЕНИЯ
ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО
Раздел II.
Престъпления
против законите и обичаите за водене на война
Чл. 412. Който
в нарушение на правилата на международното право за водене на война:
а) извърши или
заповяда да се извършат спрямо гражданското население убийства, изтезания,
нечовешко третиране, включително биологически експерименти, причини или
заповяда да се причинят тежки страдания, осакатявания или други сериозни
увреждания на здравето;
б) вземе или
заповяда да се вземат заложници;
в) извърши или
заповяда да се извършат незаконни депортирания, преследвания или задържания;
г) принуди
гражданско лице да служи във въоръжените сили на неприятелска държава;
д) лиши
гражданско лице от правото му да бъде съдено от редовен съд и по редовна
процедура;
е) незаконно
или произволно извърши или заповяда да се извършат разрушения или присвоявания
на имущества в големи размери, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва с
лишаване от свобода от пет до двадесет години или с доживотен затвор без
замяна.
Чл. 415. (1)
(Доп. - ДВ, бр. 62 от 1997 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 92 от 2002 г.) Който в
нарушение на правилата на международното право за водене на война използува или
заповяда да бъдат използувани ядрено, химическо, бактериологическо, биологично
или токсично оръжие или непозволени средства или начини за водене на война, се
наказва с лишаване от свобода от три до десет години.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Ако
от това са настъпили особено тежки последици, наказанието е лишаване от свобода
от десет до двадесет години или доживотен затвор без замяна.
Раздел III. Унищожаване на групи от
населението (геноцид) и апартейд (Загл. доп. - ДВ, бр. 95 от 1975 г.)
Чл. 416. (1)
Който с цел да унищожи изцяло или отчасти определена национална, етническа,
расова или религиозна група:
а) причини
смърт, тежка телесна повреда или постоянно разстройство на съзнанието на лице,
принадлежащо към такава група;
б) постави
групата в такива условия на живот, които водят към нейното пълно или частично
физическо унищожение;
в) предприема
мерки, насочени към възпрепятствуване раждаемостта сред такава група;
г) насилствено
предава деца от една група в друга, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва
за геноцид с лишаване от свобода от десет до двадесет години или с доживотен
затвор без замяна.
(2) (Предишен
чл. 417 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който извърши приготовление към геноцид, се
наказва с лишаване от свобода от две до осем години.
(3) (Предишен
чл. 418 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който явно и пряко подбужда към геноцид, се
наказва с лишаване от свобода от една до осем години.
Чл. 417. (Нов -
ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с цел да бъде установено или поддържано господство
или систематическо подтисничество на една расова група хора над друга расова
група хора:
а) причини
смърт или тежка телесна повреда на едно или повече лица от тази група хора или
б) налага
условия на живот от естество да причинят пълно или частично физическо
унищожаване на расова група хора, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва за
апартейд с лишаване от свобода от десет до двадесет години или доживотен затвор
без замяна.
Чл. 418. (Нов -
ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с целта по предходния член:
а) незаконно
лиши от свобода членове на расова група хора или ги подлага на принудителен
труд;
б) поставя в
действие мерки за възпрепятствуване участието на расова група хора в
политическия, социалния, икономическия и културния живот на страната и за
преднамерено създаване на условия, които препятствуват пълното развитие на
такава група хора, в частност, като лишава нейните членове от основните свободи
и права на гражданите;
в) постави в
действие мерки за разделяне населението по расов признак чрез създаване на
резервати и гета, чрез забрана на смесени бракове между членове на различни
расови групи или чрез експроприация на принадлежаща им поземлена собственост;
г) отнема
основни права и свободи на организации или лица, понеже те се противопоставят
на апартейда, се наказва с лишаване от свобода от пет до петнадесет години“ и съответно
неговия еквивалент Конвенция за защита правата на човека и основните свободи
изискваме следната информация базирана на долупосочените факти.
На първо място
парадокс или логично е по време на обявена пандемия Ковид 19 на територията на РБ:
Броят на умрелите през 2017 г. е 109 791 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.5‰. Спрямо предходната година, броят
на умрелите се увеличава с 2 211.
Броят на
умрелите през 2018 г. е 108 526 души, а коефициентът на обща
смъртност - 15.4‰. Спрямо
предходната година, броят на умрелите намалява с 1 265.
Броят на
умрелите през 2019 г. е 108 083 души, а коефициентът на обща
смъртност - 15.5‰. Спрямо
предходната година броят на умрелите намалява с 443.
Смъртността за
2020 година, за първото четиримесечие към 23:46
ч., на 01 май 2020 е 35 029 души, респективно прогнозата за
годишната смъртност е посочения сбор умножен по 3 или 105 087 души, като според тези данни към
момента се отчита спад в смъртността през 2020г. спрямо всяка от предходните 5
години и не кореспондира с данни за обявена пандемия, но е доказателство за
това, че днес медицината не е в помощ на обществото и неоснователно налага
ограничения на човешките ни права и свободи, което е и диктатура, като към
момента ЕК „отчитала“ ръст на смъртността на територията на РБ, а това вече е
доказателство за световна конспирация. Не бива да пренебрегваме и факта, че
единствената разлика с предходните години е, че през 2020 г., всички са
починали от коронавирус-Ковид 19 в интерес на конспирацията и вменяване на
страх в населението системно чрез медии и телевизии, комисии и щабове под
контрол и диктат на правителствата. Дали това не е част от корупцията на
световно ниво, която 31 години, систематично ограбва народите и държавите,
което даже и изпитахме на собствен гръб?
Република България е суверенна правова
държава и външно вмешателство е недопустимо. А когато властта работи против
националната сигурност, обществен ред, живота и здравето на гражданите, тези
действия са доказателство за неспазването на обществения договор, ако може да
се каже, че има налице такъв или с други думи казано, е престъпления срещу
човечеството.
Именно на това основание ПРАВИМ СЛЕДНИТЕ ИСКАНИЯ:
1.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 –
Covid 19, издадени от експерти, за установена възпалителна реакция, довела до смърт, без
да има други несъвместими с живота заболявания в РБ и други държави.
2.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 –
Covid 19, издадени от експерти, за специфични патоморфологични белези на пораженията от
коронавируса върху човешките тъкани на починали от коронавирус в РБ и други
държави.
3.Да представите веществени доказателства, издадени от
експерти, за разлика
при аутопсия между починал с коронавирус и такъв, починал от сезонна вирусна
инфекция доказано, между времето преди обявяването на пандемията и забраната за
извършване на аутопсии в РБ и други държави.
4.Да представите
доказателства на какво основание е забранено на всички държави, извършването на
аутопсии, от СЗО, както и да приложите документа за тази забрана.
5.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 –
Covid 19, издадени от експерти, за моноклонално
антитяло, с което се маркира и различава картината от тази на други вирусни
инфекции в РБ и други държави.
6.Да представите доказателства и основания за суспендиране
на Конституцията на Р България в сила от 13.07.1991 г. и дерогиране на
КОНВЕНЦИЯ за защита на правата на човека и основните свободи на основание
фундаменталната норма на чл. 15 :
Член 15 (Доп. - ДВ, бр. 137 от 1998 г.)
Дерогиране при извънредно положение
1. По време на война или
на друго извънредно положение,
застрашаващо съществуването на нацията, всяка от високодоговарящите
страни може да предприеме
действия, освобождаващи я от
изпълнението на нейните задължения по тази конвенция, но само дотолкова, доколкото положението
го налага и при условие, че
тези действия не са несъвместими с другите й задължения по международното право.
2. Не
се допуска никакво освобождаване на основата на предходната разпоредба
от задълженията по чл. 2 освен по отношение на смърт, настъпила в резултат на правомерни актове на война, както и
от задълженията по чл. 3 , 4, т. 1 и чл. 7 .
3. Всяка от високодоговарящите страни,
която се ползва от правото на такова освобождаване, е длъжна да предостави на Генералния секретар на Съвета на Европа
пълна информация относно предприетите действия и породилите ги причини.
Тя също така е длъжна да информира
Генералния секретар на Съвета на Европа за датата на прекратяване на тези
действия и на възстановяване прилагането на разпоредбите на тази конвенция в
пълния им обхват.
7. Да представите копие на Нотификационно
писмо, извършено от Министър Данаил
Кирилов, до ЕСПЧ, ведно с отговора, относно искането по чл.15 за временно дерогиране Конвенция за
защита правата на човека и основните свободи,
8. Да представите от независими
експерти безспорни доказателства, застрашаващи съществуването на нацията. В
случай, че такива не са налице, ще считаме, видно от фактическата обстановка да
отговорите с „ДА“ или „НЕ“ на въпросите:
8-1. НИЕ ВЪВ ВОЙНА ЛИ СМЕ или
8-2. Всичко това случващо се повече от
година, е настъпило в резултат от неправомерни актове в нарушение на
правилата на международното право за водене на война попадащи в Глава
четиринадесета ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО, Раздел II, Престъпления
против законите и обичаите за водене на война НК
9. След като бе
наложено извънредно положение на територията на Р България и останалите държави
страна по Ковид 19, МОЛЯ да отговорите:
9-1. предвиден
ли е механизъм за осигуряване на средства и стоки от първа необходимост и кой е
той на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19?
Ако отговорът е
НЕ, да отговорите дали това е поставяне в действие мерки:
9-1-1. за
възпрепятствуване участието на група хора в политическия, социалния,
икономическия и културния живот на страната и преднамерено създаване на
условия, които препятствуват пълното развитие на такава група хора, в частност,
като лишава нейните членове от основните свободи и права на гражданите на
територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19
9-1-2. за
разделяне населението, чрез създаване на групи или чрез експроприация на
принадлежаща им поземлена собственост и отнемане на основни права и свободи на
организации на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19
9-1-3. срещу
лица, които се противопоставят на престъпно водената политика на територията на
Р България и останали държави страна по Ковид 19?
9-2. кой е този
механизъм, от кого се финансира и ако е със средства от Европейския съюз, да
представите подробен списък с размера-средства, отпуснати за всяка една страна
членка на ЕС по отделно.
9. Как ще
обясните твърдението, по време на обявената „пандемия“ Ковид 19, че това е
вирус, непознат на човечеството, при наличието на издаден патент за тестване на
Ковид 19 от 13 октомври 2015 г., собственост на Ричард Ротшилд? (Снимка
№1 и №2)
10. Защо в
рекламните и информационни материали, не е посочено наличие на аденовирус от
шимпанзе в тези препарати, набедени за ваксини?
10.1. Каква е
целта на това наличие?
10.2. Да
представите безспорни доказателства за Вашите твърдения!
10.3. Да
представите безспорни доказателства за ползите и вредите от тези препарати,
набедени за ваксини!
10.4. След като
се твърди, че медицината е толкова напреднала, да посочите препятствията, които
срещате за намирането на лекарство за лечение на заболявания като рак, диабет,
високо кръвно, инсулт, инфаркт и прочие, ведно с причините и начина на лечение
за образуването на сочените като причина за смърт съсиреци, образувани след
ваксинация?
10.5. Как ще
коментирате множеството противоречия, веднъж говорите за ваксини, след това за
препарати, при липса на изолат и поява на мутации?
10.6. Ако това
е вирус, следователно е природно създаден и не подлежи на патентоване, нали?
10.7. Ако не
представите доказателства, че това е вирус, значи е биохимическа атака над
гражданите на планетата, престъпление срещу човечеството, противоречи на множество
Конвенции, което е тероризъм с цел доминиране на населението.
11. От къде „Правителствата“, в
частност за РБ, черпят права за закупуване, още през 2017-2018 г., на Ковид 19
тестови комплекти, без РБ да е страна по договор с тази СЗОрганизация и да има обявено
официално „уж съществуването” на „Ковид 19”?
11.1. Колко теста са били закупени и по
чие нареждане?
11.2. Подлагана ли е тази сделка на
обществен дебат и кога или защо тази информация е укрита от нас - народите?
(снимка №3)
12. Днес, когато претендирате за
върховенство на закона, след като не е ратифициран Договора „СЕТА“ от много
държави от ЕС, включително и Република България, а прилагате насилствено, чрез
диктатура, когато според върховенството на закона, този Договор е неприложим на
територията на ЕС. В същата тази връзка, имено на това основание, Договора
„СЕТА“, не може да породи и не поражда присъщите правни последици за РБ и
останалите държави членки на ЕС, но на основание отговор от Представителството
на ЕК в РБ, който представлява веществено доказателство за незаконно прилагане
и изпълнение, Вие чрез Договора „СЕТА“ предоставяте по насилствен и укрит начин
права на корпорациите, които не само не им следват по закон, но и с присъщите
действия, декларирате злоупотреба с
власт, диктатура и геноцид, равни на политически и икономически преврат,
чрез измамата Ковид 19 получен във връзка Арбитражно Решение от 07.02.2020г. на
Инцидентна Арбитражна Комисия „Контра СЕТА“, с което е провъзгласено първо
четене на договора „СЕТА“ в РБ за нищожно и прегражда по-нататъшни действия за приемане – ратифициране на същият договор,
неприложим не само на територията на РБ, но и в останалата част на Европейския
съюз. Нека Ви припомним, че и още 10 държави не са ратифицирали този престъпен
договор.
13. Как ще обясните, че за Р България
са посочени: ИЗНОС на COVID – 19 тестови комплекти още през 2017 г., на
стойност 6 650 000.02 USD и с общо тегло 57 616 кг., с посочен партньор World?
(Снимка №3)
11. След като не веднъж изобретателя на
ПСР теста, Кари Мълис, е протестирал за това, че неговия тест не може да служи
за клинично изследване, особено за вируси с къси вериги, защо Вие продължавате
със злоупотребата-измамата, с което вменявате страх в населението/ята? Каква е
истинската цел на този ПСР тест? Какво е неговото съдържание?
12. Наличието на високотехнологични
нано-частици в ПСР тестовете и ваксини гони ли цел за контрол, подчинение,
евентуално разболяване и прочие увреждания на хората чрез 5G или друг „отново неизвестен“
за човечеството начин както беше представен Ковид 19?
13. Ще дадете ли разрешително писмо на
Национално Движение „Крумови закони“ да закупува на платена от държавата, а не
на черноборсаджийската цена предоставена на населението, от тестови центрове,
РТ ПСР тестове на случаен принцип за независима проверка на съдържание на
високотехнологични микроелементи-нано частици на върха на тестовата пръчица?
14. При липса на изолиран вирус как и
на каква база определяте последващи мутации - щамове и как определяте тяхното
различие един от друг, когато няма налице още изолиран вирус?
15. да предоставите научни публикации и
изследвания за различните щамове за SARS - CoV-2 – Covid 19 на територията на
РБ и другите държави на ЕС.
16. Дали с консумираното престъпване на
клетвата на „Правителствата“ (по конкретно за РБ по чл. 109 от Конституцията за
РБ, „Членовете на Министерския съвет полагат пред Народното събрание клетвата
по чл. 76, ал. 2.“) се установява несъвместимост да продължавате да изпълнявате
пълномощията по отношение на всички, предоставени от народа и дали
клетвопрестъпничеството не е безспорно липса на съгласие и основание за
предсрочно прекратяване на „пълномощията“ от народа, ако може да се каже, че
такива са дадени?
17. От фактическата политическа и
икономическа обстановка, моля да посочите кой, от къде, с какво и по чие
нареждане черпи права и компетенция да ни обгазяват по въздух?
18. В случай на липса на безспорни доказателства и
основание за извършване на горепосочените действия ще считаме за предумишлено и
систематично налагане на медицински тероризъм с цел геноцид над гражданите,
злоупотреба с власт в полза свой личен корпоративен интерес и чужди държави,
НАРУШЕНИЕ на Харта за правата на човека, Конвенция на ООН срещу корупцията
(UNCAC), Конвенция за защита правата на човека, Конвенция против изтезанията и
други форми, конфликт на интереси, рекет, корупция, Женевският протокол от 1925
г.; специална Конвенция за забрана на биологическото оръжие (КБО) влиза в сила
през 1975 г., КОНВЕНЦИЯ за забрана на разработването, производството, натрупването
и употребата на химическо оръжие и за неговото унищожаване, подписана на
13.01.1993 г. в Париж, Нюрнбергския Кодекс или с други думи казано престъпления
срещу човечеството за които давност не тече!
Снимка №1
18. Желаем да получим отговори на
АБСОЛЮТНО всеки поставен въпрос точка по точка без изключение, както по
електронен път на e-mail: mantarov@mail.bg , shery66@abv.bg , така и на хартиен носител.
Предвид наличието на надделяващ
обществен интерес Ви уведомяваме, ако в случай, че не ни бъдат дадени точни и
ясни отговори и не бъдат приложени безспорни доказателства по всички поставени
въпроси в цялост, както и
по отношение на изявления от рода „предполагаме“, „приемаме“, „мислим“,
„може да се каже“ и прочие ще считаме, че такива няма налице, на основание на
което предвид и това, че националния съд, ЕСПЧ и Наказателния съд в Хага са
загубили своята компетенция след като вече година са приели с мълчаливо
съгласие и не са се самосезирали, предявяваме иск пред Арбитражен единствения
независим и безпристрастен съд, за което при липса на отговори или неясни
отговори без прикрепени към тях безспорни доказателства, ще се тълкуват, като
признание/мълчаливо съгласие, потвърждаващи нарушения/престъпления/измама/национално
предателство/клетвоотстъпничество/геноцид/политически
и икономически преврат над държавата/ите. Същото се отнася и за отказ от
предоставяне на изисканите от нас по-горе отговори, документи и доказателства.
Снимка №2
Снимка №3
Отговорите
които следва да бъдат предоставени от Република България да са на български
език, а тези от Европейският съюз желаем да бъдат на български, немски,
френски, английски и испански език.
25.03.2021 г. С
Уважение,
София Спас Мантаров
И ето и първия отговор на Столичната РЗИ.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.