Важни писания

сряда, 21 май 2008 г.

Инвестор.бг разкри кой се опитва да фалира Първа Инвестиционна Банка

И аз си мислех, че в този престижен форум пишат някакви зализани юпита, поне с MBA, работещи в банки или финансови структури, каращи лъскави возила и получаващи много пари за познанията си как да управляват паричните потоци. (Всъщност знаете ли какво е MBA? Магистър по бизнес администрация? Това е един лъскав документ, който удостоверява, че имаш право да работиш това, от което абсолютно нищо не разбираш.) Всъщност съм грешал. Там пишат блестящи детективи и разследващи журналисти. Още на 20 май те са разкрили чрез Гугъл първоизточника на слуха за фалита на ПИБ.
SSSS пише: "Ето кой седи зад статията " Как точно ще фалира Първа Инвестиционна Банка?" в www.sarakt.info за фалита на ПИБ." И цитира моето скромно име.
Някакъв hoult пък отсъжда:
"За мен такива като долев дето разпостраняват лъжи и манипулации за да се докопат до валста заслужават само затовр. То е ясно че всичко това е на политическа основа и дано ги разкрият кои са и да ги натикат да гният зад решетките."
Правописът е запазен, но да го поправя момчето - дилърче, имената на хора се пишат с главни букви. Нищо лично, не че е неуважение към мен. Неуважение към езика ни е. Той продължава:
"ИСКАМ ДАМС ДА СЕ ЗАНИМАВА С ТОЯ ДОЛЕВ ЗА МАНИПУЛАЦИИТЕ КОИТО Е ПУСНАЛ ЗА ПИБ.". Ей, дилърчето, Държавната Агенция за Младежта и Спорта, ако ми изпрати момичетата от отбора по синхронно плуване да се занимават с мен, нямам нищо против. Виж, ако дойдат ония костюмарите от ДАНС няма да ми е приятно.
После hoult с мъка прави интелектуално усилие, бавно съобразява, че от блога ми се влиза в сайта с биографията ми, натиска два бутона и я открива. С възторг от откритието си я публикува във форума.
Някакъв kif, като я прочита, сглобява заговора - аз съм пловдивчанин, а там управляват моите приятели от ВМРО в коалиция с ГЕРБ. А Бат, Бойко естествено има интереси в СИБанк. Ерго, аз пускам слуха за фалита на Първа Инвестиционна Банка, акциите й падат и СИБанк я купува или пък ако фалира, още по-добре - един конкурент по-малко.
Така, мастерите по бизнес администрация разкриха заговора. Обаче докато ме коментират сайта ми се появява в цитатите им непрекъснато. Тук пак се налага едно техническо уточнение. Ако не сте прочели изцяло SEO love както ви препоръчах в предното писание да ви дам един кратък цитат от него за да разберем механизма на търсачката Гугъл: "Регистрирайте се във форуми и сложете вашия линк в подписа си. Колкото повече регистрирани потребители има форума, толкова по-лесно ще се слеете с тълпата. Ако не се сещате какво да пишете, скарайте се с някой от модераторите. Статистически погледнато всеки спор с модератор се развива на поне 5 страници, а всеки ваш пост е още един линк. Най-вероятно някой ще се застъпи за вас, но дори и да ви баннат, шанса да изтрият мненията ви е минимален, така че линковете си остават. След два дни се регистрирайте отново и се оплачете на админа от модераторски произвол." Като го прочетох много се смях, но то разбира се е вярно. По-смешното, е че дилърчетата са ми свършили страхотна услуга. Блогът ми от 19 май насам е посетен десетина пъти, главно от мен, а днес вече излиза на втора страница в Гугъл сред 64 400 резултата за фалита на ПИБ. Ако още малко ме покоментират, току виж изляза и на първо място. След като в такъв авторитетен форум има десетки препратки към мен, явно съм капацитет. Поне така си мисли Гугъл докато ме индексира.
Както е тръгнало утре ще ме потърсят за мнение от Financial Times. А трафикът към сайта ми ще се увеличава по експоненциална крива и ще печеля все повече и повече от рекламите на Гугъл.
Благодаря Ви момчета! Ако не друго, ще ме направите с няколко цента по богат! Така, че пишете за мен! Скоро ще стана по-богат и известен от фамозния Апостол Апостолов и то даже и без неговата безценна помощ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves