сряда, 3 юни 2015 г.

Опровержителите на "конспирацията кемтрейлс" ІІ-ра част

Две овце ядат от яслата и си говорят. Едната казва: "Знаеш ли, те сега ни хранят и се грижат за нас, но после ще ни заколят и изядат." Другата отговаря ядосано: "Стига с тези конспиративни теории ма, цялото СТАДО ти се смее!"

Сега да продължим с един сайт на още един симпатяга - разобличител, чиято статия носи звучното име "Кемтрейлс или водните пари в празните глави". Той не е образец на изящна словесност, нито на интелектуално предизвикателство, по-скоро е от типа чалга - опровержения. Но такива са най-опасните и трябва да се поставят на мястото им овреме. То така подценявахме навремето и поп-фолка, пък той взе, че превзе не само музиката, но и политиката, обществото, културата и ни превърна в чалга общество. Това е Георги и е специалист в тематиката, защото както пише за себе си: "...бавно, но славно добутвам магистратура по Аерокосмическо инженерство в ТУ Делфт, Холандия."
Той пък ни нарича "конспиралници". В замяна ние можем да го наречем "опровергалник". Някои други автори ни наричат "конспиратисти". Да пишат каквото искат, мен не ме интересуват техните  епитети. Сега да видим писанията на Георги: "Това е една от любимите ми теми и същевременно с това много благодатна сред конспиралниците. Конспиралник, да не се бърка с конспиратор, е особен вид симпатяга, който е начетен по всякакви теми: извънземен разум, ходенето до Луната, неходенето до Луната, сиви, черни, бели, зелени, HAARP, 11/9, JFK, ваксини, маи, 2012, ГМО, шистов газ…и естествено авиация и предполагаемите следи оставяни от самолетите наричани от тях кемтрейлс или химически следи. Характерна черта за всеки конспиралник е, че му липсва подходящото образование да обсъжда която и да е от тези теми. За сметка на това е много речовит и често добре аргументираните му мнения се състоят само и единствено от клипове в ютюб или линкове към отвратително грозни и мигащи сайтове, често хостнати някъде по безплатните платформи."
След едно дълго и скучно встъпление, в което патетично ни обяснява на нас лаиците, че водата е мокра, слънцето свети и самолетите летят, дава някой и друг аргумент против "кемтрейлс конспирацията". Да видим някои от тях. Започва както винаги с кондензационните следи, без тази опорна точка никой от опровержителите не може да мине: "Поради ниските температури горе на високо току що кондензиралата върху сярна киселина и въглерод вода моментално замръзва, което причинява следите, които виждаме зад самолетите при определени случаи.
Толкова аграрно и каруцарски го написах, че ако ме чуе някой професор церемониално ще ми резне студентската карта с ножица, както си режат кредитните карти на разглезените дъщери американците. Но надявам се е ясно. Важното е да запомним кои са факторите, които играят на формата на следите:
  • Тип на двигателя: колко ефективен е в изгаряне на горивото, какъв конкретен модел е, на какъв режим работи в момента. Дори типа самолет има значение за начина по който потоците от двигателя и тези от крилата се смесват
  • Горивото: съдържание на сяра и други. Спазват се определени рамки на състава на горивото, но не са фиксирани и могат да варират.
  • Състояние на атмосферата: в конкретната част на деня, в конкретния месец, на конкретната височина. С конкретна температура и насищане."
Общо взето всички започват с това, за което никой от нас не спори. Ние спорим за нещо съвсем друго: "Горивото: съдържание на сяра и други. Спазват се определени рамки на състава на горивото, но не са фиксирани и могат да варират." Браво Георги, така е, абсолютно си прав. 
А нашият въпрос е може ли в това гориво да има и други съставки като наночастици алуминий и барий, защо не и стронций? Нали каза, че съставките могат да "варират" и да включват и "други"
Например този патент на Hughes Aircraft Company за разпръскване на рефлективни газове в атмосферата или така нареченото стратосферно „засяване“ на облаците чрез добавяне на метални частици към самолетното гориво с цел намаляване на глобалното затопляне.  "One technique proposed to seed the metallic particles was to add the tiny particles to the fuel of jet airliners, so that the particles would be emitted from the jet engine exhaust while the airliner was at its cruising altitude."  В патента се показва, че с нано технологии може да се произведе висококачествен прах съдържащ окиси на метали, който по един прост начин може да бъде разпръснат със самолет в стратосферата на Земята. http://www.google.com/patents/US5003186.
В комплект с другия патент  от САЩ с номер 4686605 на Бернард Ицланд от 1987 г. озаглавен: „Метод и апаратура за промяна на регион от земната атмосферата, йоносферата и/или магнитосфера„. Този патент е в основата на строежа на H.A.A.R.P (High Frequency Active Auroral Research Program). В него се препоръчва разпръскването на големи облаци барий в магнитосферата. http://www.bariumblues.com/haarp_patent.htm
И защо не и с този патент за предотвратяване на глобалното затопляне, чрез "Атмосферно инжектиране на отразяващ аерозол за намаляване на глобалното затопляне "https://www.google.com/patents/US20100127224?dq=5003186&hl=en&sa=X&ei=O6ZuVdDQOYPQswGd64HQCw&ved=0CDoQ6AEwBA
Изобщо патенти да искаш за замърсяване на атмосферата с отрови. Е, Георги би ли обяснил на нас лаиците има ли такива съставки в самолетното гориво или не?

Минаваме към другите му аргументи:
"4. Видях снимка на граждански самолет оборудван в кабината с бидони с течност свързани в инсталация. Няма какво да правят освен да ни пръскат.
Типично за конспиралника е някъде по пътя да му изчезва причинно следствената връзка. Щом е така, и не знам какво е това, значи е онака. Трепач. Можете да видите доста от въпросните снимки в airliners.net. Ето примери: 1 и 2.
Употребата на бидоните е за сертифициране. Центъра на тежестта се влияе много от начина, по който са разположени пътниците в самолета. Не е необходимо да сте авио инженери за да прецените, че ако всички се струпат на задните редове а отпред е празно може да има проблеми с баланса. За това се правят и тия тестове с буренцата като течност се прелива постоянно между тях със цел да се симулират различни натоварвания. Еърбъс и Боинг трябва да докажат, че при всякакви варианти на разположение самолета ще е стабилен и няма да губи контрол. Който е летял с Ryanair може да е забелязал как понякога първите три и последни три реда са блокирани. Понеже Ryanair летят със по-малко куфари в багажното от колкото е предвидено, често това влияе на баланса на самолета – за това и екипажа държи пътниците в средата на кабината, за да са по-близо до центъра на тежестта на самолета."
Отлично Георги, контравъпрос, откога водата в тези безобидни цистерни стана "опасно вещество"? Да разгледаме долната снимка внимателно.

В предишната част показах, че вдясно над трите седалки пише "HAZMAT inside". ("Hazard materials inside" - "Съдържа опасни вещества") Та водата е "опасно вещество"? Или ще кажеш, че правят опити за изместване на центъра на тежестта вместо с вода в цистерните с нитроглицерин ли?  

Продължаваме с "аргументите му, тук вече бъдещият аероинженер е в стихията си: 
"5. Селскостопанските самолети пръскат, значи съществува технология и дадености да ни пръскат и гражданските и военни самолети, значи сигурно го правят.
Майка ви също има технология и дадености за проститутка, но не значи че е такава."
Кратък "аргумент" изискващ кратък отговор. Това, че нашите майки не са проститутки, по никакъв начин не гарантира, че твоята майка не е....

Друга любима опорна точка на "опровержителите". Картата по-долу ще я видите във всеки техен сайт: 
"Причината да ги има толкова много в днешно време, е че започна да се лети много в днешно време. Защо толкова простият и елементарен отговор им убягва на конспиралниците? Проверете статистически броят на пътниците на летище София, вижте и статистически данни за брой пътници в последните 10-15 години, вижте и моментното състояние на трафика над Европа. Сайта е Flightradar24.com и е добра играчка.

Небето над Европа
Било свързано с приемането ни в НАТО. Да, бе, самолетите на Emirates по линията Dubai-London, които летят над България ги товарят със отрови в Дубай или в Лондон точно да пръскат над нашата клета родина. Кой ги измисля подобни тъпотии бе, кой??"
Първо колега, с този сайт Flightradar24.com си вземаш белята. Отваряме го и става много, ама много, интересно. Ами Георги, в дни когато преброявах по 20 - 40 самолета пръскащи отрови над София, в този сайт имаше само по три-четири самолета над столицата, точно в този часови диапазон и някои от тях, даже не по тези направления в които наблюдавах летящите. 
Самолетите даже не са над, а около София и са по два-три
А съм инсталирал приложението флайтрадар и на телефона и таблета, за да не изпусна някой самолет над София, докато наблюдавам тези които пръскат отровите. И да, в приложението ги няма, а виждам как летят над главите ни.
А пък виж и този "велик летателен център" - Асеновград на снимката долу. На летището Крумово между него и Пловдив каца по един самолет на нискотарифна компания на месеца веднъж евентуално и градът е извън всякакви летателни коридори, пък небето му е отровено, от какво ли? А и в сайта Flightradar24.com  не се виждат никакви самолети да летят над него.
Асеновградско небе
О, да сега ще кажеш, че сайтът е само за гражданската авиация, товарните, военните и някои други самолети ги няма там. Прав си, но по въпроса за военните вече говорихме в предната публикация тук...
Остана темата за товарните търговски полети. И тук има нещо интересно: "Между другото понякога ме питат защо няма новини от летището в Рига? В крайна сметка от там излитат летящите цистерни – огромни самолети на базата на „Боинг“. Първо, ние получаваме информация от летищни работници, които, по очевидни причини, няма да бъдат цитирани в медиите.
Те разказват за „странни варели“, които се товарят в такива въздухоплавателни средства, за специфични самолети на известни търговски авиокомпании, които летят по маршрути за разпръскване на химтрейли
Второ, никой от местните работници няма отношение към споменатите програми за международни отношения, всичко е под надзора на не латвийски структури, страната ни осигурява само външна „защита“. Но въпреки тази секретност нищо не може да се скрие ..." Пълният текст тук
И този ти "аргумент" е смешен: "Да, бе, самолетите на Emirates по линията Dubai-London, които летят над България ги товарят със отрови в Дубай или в Лондон точно да пръскат над нашата клета родина. Кой ги измисля подобни тъпотии бе, кой??"
Ти знаеш ли кой изобщо произвежда горивото, какво има в него като съставки, кой го доставя, проверявал ли си самолетното гориво на всеки самолет примерно на летището в Амстердам? Та се изказваш така убедено? По-горе говорихме за металните частици в него. И като не си проверявал, откъде си толкова сигурен, че горивото е чисто без алуминий, стронций, барий? И кой е казал, че пръскат само в България? Ами и в Лондон пръскат, и в Дубай, и в Русия, (колкото и да е странно това), в цяла Европа, Северна Америка, Близкия изток, Австралия и и т.н. Ето например Лондон...
Ето и Русия за да има баланс:

Пакистански боинг над Казахстан
А на горната снимка пакистански боинг 747 летящ от Пакистан за Великобритания вече прелита границата между Казахстан и Русия на път за Манчестър. И пръска разбира се.
Не може да черпиш "аргументи" от своето собствено невежество по въпроса.....
Следващия му "аргумент": 

"7. Има високо извън нормите съдържание на барий и алуминий в почвата, няма откъде да дойде освен отгоре. 

И акъла е така, няма откъде да дойде освен отгоре. Няма нито едно изследване показало извънредни нива на алуминий и барий. "

Абе, вие от едно и също място ли получавате опорните си точки? Спрете като папагали да повтаряте едни и същи глупости, че ставате смешни. На този "аргумент" в сайта на клуба "Аврора" вече отговорих тук. Накратко, изследвания има десетки, ама кой да от вас да ги чете, като сте заети да пишете опровергалници такива... "Чукча не читатель, чукча писатель, както беше в стария виц...

И последно, че вече ми омръзна: "За спор със конспиралник също са необходими нерви като стоманени релси. Много добре е описано в един друг блог – наръчник на шарлатанина(Прочетох го целия по твоя съвет и разбрах на какво  строите "опроверженията" си, на принципите на наръчника на шарлатанина. Бележката е моя SS) Прочетете го, заслужава си. Има и един човек, който изцяло се е посветил да ги оборва – завиждам му много на ентусиазма и енергията. Ето го неговият блог – честно казано, каквото и да напиша по темата ще бледнее пред неговата дълбочина на аргументите. Стига до там да рови източници от преди 100 години, а всеки опит на конспиралник да спори със него често приключва с реплика отстрана на същия: „Кажи кой ти плаща да го правиш и поддържаш тоя сайт?“. Висшата форма на безсилие." 
Отново платения от правителството на САЩ блог на Мик Уест, който всички такива като вас дават за "доказателство". На този "аргумент" в сайта на клуба Аврора" вече отговорих тук. 
Изобщо много сте плоски и повърхностни, едно опровержение не можете да направите като хората. За какво изобщо ви плащат? Само преписвате и то некадърно опорните точки пуснати ви от "официалните власти".