Важни писания

събота, 31 декември 2005 г.

Новата 2006 Година дойде в София, България! Честито и наздраве!
Скоро ще дойде и при Вас, ако вече не сте я посрещнали!
Ако Вие четете това в сайта ми, заслугата не е моя, защото вече съм мъртво пиян. Два часа по-рано, докато бях трезвен, настроих моята Нокия 9500 да изпрати този SMS през e-mail чрез мрежата на М-тел точно в 11.55 часа. А получавайки го по електронната поща, Google го публикува в блога ми в Америка, който го препраща чрез FTP в моя сайт, който се хоства в България, София. Едно малко околосветско пътешествие през един океан и два континента. Доживяхме и тези технологии! А и още нещо, не съм го писал на Нокията, защото тя няма кирилица. Написах го на компютъра и го прехвърлих чрез Bluetooth на телефона за да започне околосветското си пътешествие. Така, че пийте по едно и за новите технологии!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves