Важни писания

сряда, 25 октомври 2006 г.

До гейовете и лесбийките

В София се провежда международна конференция на гейовете и лесбийките. Президентът Първаноглу им е изпратил следния поздравителен адрес:

“Здравейте скъпи приятели, поздравявам Ви за високоблагородната и Богоугодна кауза на която сте се посветили. Аз съм един от Вас. Викат ми обратния президент. Преди десетина години бях националист и бях срещу ДПС и Доган, Също бях приятел с Милошевич, писах му писма и водех митинги против НАТО и Европейския съюз. Бях приятел и със Садам, е малко петродолари, нищо лично. После станах обратен, в смисъл сега съм за НАТО и Европейския съюз, пращам войски в Ирак срещу Садам и съм издигнат за президент от ДПС. Защо стана така ли? Как  осъзнах своята ориентация?

Ами през 2001г. бях кандидат за президент, конкуренцията беше силна и много се бях навел. В това време получих мощна подкрепа отзад от Ахмед Доган. Много ми хареса и оттогава сме във фактическо съжителство. Като взема втория мандат Ви обещавам да прокарам закон за разрешаване на еднополовите бракове. И аз имам интерес от това.” Ваш Гюндюз Седеф Биринджиоглу.

Освен президента, поздравителни адреси в лично качество са изпратили Йордан Соколов, Филип Димитров, Дим Дуков, Камен Воденичаров, Азис и други високоуважавани люде.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves