Важни писания

сряда, 13 май 2020 г.

Смъртта на "Биволъ"


Нямам си представа, какво прави публикация на "Биволъ"  на моята лична стена във Facebook. Но за разлика от вас биволари, аз съм демократ и никого не гоня и изтривам, защото вярвам в свободата на словото. Затова публикувайте си свободно на стената ми. Но ще изразя моето отношение към вас, след вчерашната ви публикация.
"Сърцето на мъдрия е надясно, а сърцето на глупавия - наляво."
Еклесиаст 10:2
Това изявление на "Биволъ" е началото на края им. Днес е датата на която те окончателно минаха на "левия бряг". Както казва народа, здраво настъпиха мотиката. Жалко, навремето бяха свястно разследващо издание, търсещо истината. Няма значение, дали са ги сплашили, притиснали, купили, продали, важен е фактът на моралната им смърт!
Почивайте в мир! RiP ✝️
А колкото до мен:
Аз съм против Сорос и слугите му в България, Бил Гейтс и отровните му ваксини, 5G - мрежата - убиец, чиповете в тялото като знак на звяра и вход в електронния концлагер, направен вече в Китай, против аерозолните отрови, разпръсквани от самолети на глобалистите-сатанисти-педофили, против отровните ГМО на "Монсанто", против Норвежкото педофилско НКВД-Гестапо - "Барневарн". Дали не пропускам нещо?🤔 За малко да забравя, плюя на вас биволари.
А, и да земята е плоска!
Тръгнахте по този път и това ви чака:
Евангелие на Матея - глава 27
3. Тогава Иуда, който Го предаде, като видя, че Той е осъден, разкая се и върна трийсетте сребърника на първосвещениците и стареите,
4. като каза: съгреших, че предадох невинна кръв. А те му рекоха: що ни е грижа? Ти му мисли.
5. И като захвърли сребърниците в храма, излезе и отиде, та се обеси."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves