Важни писания

понеделник, 22 февруари 2021 г.

Битката загрубява

 

Войната за свобода и независимост на българския народ навлезе в решителна фаза и затова загрубява.  Ние храбрите воини на светлината понасяме непрекъснато удари от силите на злото, но не се предаваме, а работим още по-усърдно и се борим още по-решително. 
Малко статистика. От 13 март 2020 г. досега бяха написани актове за отказ от носене на маски на двама наши члена в София, на единия от които многократно, на трети беше издадено полицейско разпореждане, двама даже бяха арестувани в метрото за отказ да поставят маски. Наша варненска съратничка също беше арестувана и отведена с белезници в районното, където й беше съставен акт. Досега тези актове са или отменени или се обжалват, защото, както непрекъснато повтаряме, са написани по нищожни заповеди на министъра на здравеопазването. Подробности как да ги събаряте тук, заедно с необходимите документи за обжалването им. 
Друг  наш софийски съратник беше наказан напълно незаконно с "предупреждение за уволнение" от работодателя си, заради отказ да носи маска. В момента той обжалва заповедта. Още една наша софийска съратничка пък беше направо уволнена от работа, защото пише активно във фейсбук срещу измислената пландемия. Впрочем срещу зачестилите случаи на брутален и незаконен натиск от страна на работодатели над техни служители и работници да се ваксинират, излезе със становище, че това е напълно противоконституционно и незаконно дори Автономната Работническа Конфедерация - АРК. (Нашият Сбор от своя страна изпрати десетки писма до работодатели от частния и държавния сектор с предупреждение да прекратят подобни издевателства за маски, ПСР тестове и насилствени ваксинации на служителите си. Повод за това бяха сигналите, че ръководството на мобилния оператор А1, тероризира служителите си насилствено да се ваксинират.) 
Скандален случай показва произволът на общинската администрация в София. Някакви младежи, които не са наши членове и не ги познаваме за съжаление, са се самоорганизирали, свалили от блога и отпечатали наши листовки и са ги разпространили покрай софийски училища в центъра и после са ги раздавали в метрото. И забележете, някакъв си чиновник от общинската дирекция за превенция и аварийна безопасност "залавя" едно от момчетата и го "предава" на полицията!!? На какво основание тези наглеци са си присвоили полицейски функции е въпрос, който ще се изяснява в съда, когато открием пострадалия младеж и му помогнем да се защити от чиновническо-полицейския произвол нарушил правата му по чл. чл. 37, 38 и 39 от Конституцията. Само да вметнем, че с директора на  дирекция ''Аварийна помощ и превенция'' Красимир Димитров ще си поговорим специално за да разбере мястото на дирекцията си в структурата на общинската администрация и да обясни на подчинените си какви права и задължения имат, защото май се имат за шерифи. Но има един особено брутален случай с друга наша варненска съратничка, която беше арестувана още през май 2020 г., защото също е раздавала листовки срещу пландемията. Случаят е описан в "Афера" наскоро. Полицаите са се държали като мутри, а не като хора защитаващи Конституцията и законността, каквато клетва впрочем полагат при встъпване в редовете на полицията. 
Както пише правилно "Афера": "В същото време всеки гражданин на Република България има право да изразява своето мнение и разбиране, без да е обвързан с налагане на репресия от това свое действие. Съдебната практика на ЕКПЧ е категорична в тълкуването на чл. 7 от нея, като по никакъв начин не се допуска налагането на репресия от действие и бездействие от което в момента на неговото извършване не е престъпление. Относим е и чл. 15 от ЕКПЧ, тъй като не е налице дерогацията на общите правила. Никъде в писаното законодателство не е упоменато да имаме отмяна на основните закони и действието на специалните правила на поведение, още повече че ДФЕС дава правна йерархичност на международното законодателство на националното." 
А ето и какво обяснява пострадалата: 
"„В края на месец май 2020 г. около 13:00 ч. на ул. „Княз Борис I”, пред православен храм „Св. Николай“, бях закупила кафе в картонена чаша от магазин близо до храм „Св. Николай“ и вървях по бул. „Княз Борис I” в посока хотел „Черно море“ и държах в дясната ръка няколко листа формат А4 на които бях написала лично мнение по отношение на въведените противоепидемични мерки на територията на РБ от министъра на Здравеопазването, с които аз изразявах личното си неодобрение и гражданска позиция. Около 13:10 ч. изведнъж около мен се появиха 5-6 полицейски служители от 1-во РПУ Варна, които без да се легитимират в нарушение на ЗМВР и без да ми бъде обяснено по никакъв начин полицейските служители започнаха да упражняват над мен психическо и емоционално насилие като издърпаха от ръката ми листовете които държах. Веднага започнаха да ме заплашват с думите: „Идвай тук или ще те арестуваме“, „Ей ти за каква се мислиш бе момиченце“, „Ще те смачкаме бе боклук“.  След което ми поискаха документ за самоличност. Аз им заявих, че не е у мен тъй като съм я оставила в личния си автомобил, който се намираше на около 100 метра от мястото от което полицейските служители започнаха да ме малтретират и унижават пред разхождащите се граждани. Всички преминаващи хора ме гледаха едва ли не съм престъпник. Полицейските служители по никакъв начин не се постараха да съхранят моето достойнство на човек и жена. Под дясната си мишница държах няколко листа формат А4. Полицейски служител с тяло ми препречи пътя и с дясната си ръка започна да дърпа листовете като при това си действие ме опипваше по гърдите. Аз бях във шок и бях уплашена и унизена като жена . От тогава не съм на себе си, всяка нощ се будя през нощта със спомени за изживяното насилие над мен. След като против волята ми бяха изтръгнати със сила листата, бях принудена до отидем до личния ми автомобил, който се намираше на не повече от 100 метра от насилствените действия на полицаите от 1-во РПУ Варна. По пътя от мястото на срещата с полицейските служители до мястото където бях паркирала личния си автомобил, бях третирана като престъпник пред погледа на разхождащите се граждани на Варна. Когато пристигнахме при личния ми автомобил, ми бяха иззети ключовете и служителите без дори и да ме попитат влезнаха вътре в него и иззеха личните ми документи и започнаха да се гаврят с мен с думите:  „какво има тук, какво е това“, „я да видим“, „какви са тези визитки“, „ти май си много отворена“, „на каква се правиш“.

След повече от 20 минути брутално насилие над мен без никакво обяснение, бях качена в полицейски автомобил и бях заставена да седна между двама полицейски служители.  В 01-во РПУ Варна бях противоправно лишена от правото ми на придвижване повече от 3 часа без да има каквото и да било законно основание за това. Не ми беше предоставена заповед за арест и при мое питане, мога ли да си тръгна ми беше отговаряно с груб тон: „Ще седиш тук и докато не напишеш каквото трябва няма да си тръгнеш“. Бях лишена от правото на защита, при положение, че изрично я изисках. Никой не ми обърна внимание, точно обратното, това събуди подигравки с думите: „Каква защита бе моме, никой не те е задържал“, „ Ти май се мислиш за много умна“, „ Я вземи малко да си затваряш устата“, „Ще седиш тук докато си събереш акъла“, „Стига с тия драми“.

Беше ми заповядано да подпиша протокол за „доброволно“ предаване, в който липсваха съществени реквизити. Чух двамата служители на МВР да говорят помежду си, че това е процесуално нарушение, но нямат време да се връщат в районното за нови документи. На моя въпрос защо не са попълнени цели полета от „протокола“, полицейските служители ми отговориха: „Я подписвай тука бързо, че да не ядеш хурката“. 

И там справедливостта ще възтържествува, но искаме да напомним на всички самозабравили се  управници, чиновници, полицаи, директори на училища, лекари, журналисти и други такива, тероризиращи българския народ, провеждащи тоталитарна политика на терор и репресии разпоредена им от външни вражески сили, че извършват едновременно държавна измяна, национално предателство и геноцид над собствения си народ, за което определено ще отговарят съвсем скоро.

Ние ще продължим битката до победен край и ще спечелим войната за свободата и независимостта на българския народ!

"Истината ни прави свободни, а знанието ни дава силата за да познаем истината. Чрез знание към свобода!"


Ако искате да се включите в другата ни акция с предупреждение на всички държавни институции да спрат терора и издевателствата на българския народ влезте в тази страница.
Можете да участвате и в кампанията срещу училищните директори издевателстващи над българските деца.
Също така е добре да изпратите предупреждения на полицейските началници в страната.
Ако сте пострадал от терора във връзка с ПЛАНдемията с получена глоба, написан акт или наказателно постановление и други такива, влезте в тази страница и вижте как да се защитите и изтеглете документи за обжалване, възражения и други.
Оттук можете да изпратите по електронна поща искане за забрана на 5G мрежата убиец до Народното събрание. Защото тя наистина ви убива бавно и мъчително. Вижте и какво казва науката срещу нея.  Подобно искане може да изпратите и на КРС оттук.
А това е най-доброто и пълно разследване за лъжата коронавирус. Важното е хората да прочетат, разберат истината и се спасят. Ако някой ден го изтрият от мрежата, сме го запазили тук. 
А знаете ли че Health Glade дават награда от 1 000 000 долара, на този, който докаже, че изобщо има такъв коронавирус SARS-CoV2? Естествено никой досега не е взел наградата, нито някога ще бъде дадена, защото такъв вирус просто няма.

"Защото нашата борба не е против кръв и плът, а против началствата, против властите, против светоуправниците на тъмнината от тоя век, против поднебесните духове на злобата."
Апостол Павел





ВКЛЮЧИ СЕ В СЪПРОТИВАТА!
ДОЛУ ПЛАНДЕМИЯТА, СМЪРТ НА НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД!
СВОБОДА ЗА НАРОДА!
ЗА БЪЛГАРИЯ!


Свържете с нас на: nss_sveti_georgi_pobedonosets @ abv.bg





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Всички коментари са позволени, уважаваме истината и свободата, които се постигат чрез знание, а то идва от свободното слово.

"Йон компютърс" - Монтана

"Йон компютърс" - Монтана
Компютърен магазин и сервиз

Последни новини

powered by Surfing Waves